Välkommen 2018!

Välkommen 2018! Som jag har väntat på dig! Under gårdagen hängde vi på Avion och checkade av alla köp vi inte tagit oss för att köpa. Ny brödrost, knvislip etc.
 
Firade in nyår hemma hos John med ett gäng peeps och var hemma strax efter tre inatt. Imorse vaknade vi vid halv ett, såg de två sista avsnitten på NCIS LA se9 och jag grät som en bebis.. Efter lite käk så har jag tokstädat lägenheten.. Här snackar vi 7h skrubbning, rensning av avlopp, sortering i lådor och sådant man inte gör i vardagsstädningen på samma sätt och så städat undan julen!
 
Det känns SÅÅÅ skönt att detta är gjort för nu ska jag i två veckors tid tentaplugga maxat. Hinner med en tacodejt imorgonkväll och så kanske jag åker hem till mina päron i slutet av veckan för att bli bortskämd med mat och för att få slippa alla måsten och bara fokusera på plugg.
 
Hoppas ni alla hade en fin nyårsafton ♥♥
 
 
Övrigt 2018 | |
Upp