Åreweekend

I torsdags 17.00 stämplade jag ut från jobbet för sommaren och förmodligen sista gången på åtminstone ett år. Har avsagt mig från timmar i höst för att fokusera plugg men sagt att jag är öppen för att ev. jobba någon helg. Vi får se hur det blir med det.. Och hur mycket jag orkar hehe! Men såååå skönt!
Sommaren har gått så fort och jag har utvecklats så mycket under min tid som säljledare på Å och även fått känna på vad jag är intresserad av i framtiden. Jag är också sjukt stolt över vad jag åstadkommit under mina 7,5 veckor trots den extrema hettan och några extra kilon från lillen i magen...
 
Cyklade hem med tunga ben men glatt och nöjd huvud för att packa inför min och hjärtats åreweekend. I fredags rullade vi strax efter nio och var framme i Åre strax efter tre.. För att summera lite snabbare har vi haft en magisk helg tillsammans med såå mycket god mat, så mycket skratt, pingisturneringar, bergsvandring, bad/spa som avslutades med besök på Åre chokladfabrik och roadtrip hem med en massa skönsång i bilen varvat med tårar från poddar.
 
Idag börjar min två veckors semester fyllt med tentaplugg och massa fikadejter. Om två veckor har plugget startat och jag är nog mer än redo att köra igång i 8 v. Det är ju sista rycket innan lilleman gör entre! På lördag går vi dessutom in i tredje och sista trimestern och vi tänkte höststäda lägenheten och checka av en hel lista med "to do´s" som vi samlat på oss under sommaren och såklart pyssla lite mer i barnrummet, hehe.. Blir man någonsin nöjd? ♥♥

Bjuppar på en bild från i vintras då vi i princip inte ens höll i telefonerna i helgen.. ♥
 
 
Fan. Jag är så jävla kär i den där människan alltså, hur har jag kunnat ha sån tur att hitta honom och lyckats behålla honom i 10 år? Jag älskar dig så jävla mycket!
Övrigt 2018 | |
Upp