I DID IT

Alltså. Detta är galet. Jag har alltså läst in matte 2b, matte 3b och samhällskunskap på knappt 20 veckor utöver jobb och alltså lyckats få godkänt på allt. I och för sig med nöd och näppe på sista kursen men ändå, jag gjorde det. Och då kära vänner, ska ni veta att matte inte alls är min starka sida. haha... GRYMT nöjd är jag, och jag känner mig så lätt. Jag längtar till semester och ledighet då jag är sååå trött i kropp och sinne.
 
Cirkus fyra veckor till jag går på 3,5 veckors ledighet och sedan börjar jag på ett nytt schema som är i princip drömmen och sedan får man se vad hösten har att vänta... Om det blir plugg på universitet eller om jag jobbar ett år till? Jag är iallafall sjukt glad att jag slipper plugga 10 veckor till i höst.
 
I helgen är jag ledig och jag är nästan lite pirrig.. Vad ska jag göra? Jag kan göra vad jag vill för jag behöver inte oroa mig över den där s*tans matteboken som har snurrat i mitt huvud de senaste fem månaderna! Haha! Nä, hur som.. Vi åker hem till Selet över helgen för att få andas lite friskluft. Jag vill träna, äta gott, dricka gott och så mysa med mina föräldrar samt kanske hinna träffa Olivia och Viktor. Känner att jag behöver en kväll med skratt... Till veckan är jag ledig tisdag och onsdag och tänkte hinna med en rejäl städning hemma, städning av mig själv (haha, färga hår, raka ben etc.) och så vill jag dejta någon kompis.. Någon villig? ♥♥
 
Nu --> Det bästa med veckan förutom Paula och Hugos pod, jo NCIS LA.. Haha! Puss på er!
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp