Happy B-day Boy!

För ca två veckor sedan så fyllde Jeppe år.. Han hade redan fått sin present sen julas så tanken var egentligen inte att han skulle få något alls.. Meeeen, fy vad tråkigt och fylla år och inte få något av den man älskar.. Eller hur?
 
Finurlig som jag var så hade jag bokat en trerättersmiddagsdejt med Jeppe dagen efter hans födelsedag för att få fira han litegrann iallafall..Trodde han ja...I fyra veckor gick jag och höll på den här hemligheten.. Och känner ni mig så vet ni att jag alltid avslöjar presenter etc för Jeppe innan han ens får dom. Haha, så att detta gick i lås är helt galet..
 
Jag samlade alla våra gemensamma och närmsta vänner, fick John att lura bort Jeppe under dagen så jag hann rodda och piffa lägenheten innan festdags. Allt eftersom så dök alla injudna upp och vid halv sex så skulle Jeppe komma hem. Helt utan att ha en liten som helst aning så låser Jeppe upp dörren och där inne står 15 pers och skriker GRATTIIS!
 
Alltså. Jag har aldrig gjort något så bra i hela mitt liv, haha, och kvällen blev så jävla rolig. Pizza, drinkar, en massa lekar och så jävla roligt folk. En helt chockad Jesper som knappt pratar med mig på en timme för han är helt uppe i att fatta vad som precis hände, haha! L-e-g-e-n-d-a-r-i-s-k-t!
 
Övrigt 2017 | |
Upp