BAAM

And.. BAM. Tjugo stenar lättare i mitt bröst! NP klart, nu återstår bara resultatet som jag får förhoppningsvis innan helgen och sedan är det muntliga kvar. Klarar jag det skriftliga så är jag inte ens nervös inför den sista muntliga delen. Magkänslan är så jävla bra! Men vi alla vet att det också kan betyda total krasch.. Haha, jag kan alltså inte ta ut något i förväg men jag håller alla mina tummar på att jag är godkänd. Jag hoppas ni gör detsamma..
 
So, wazzup? Måndag, ledig dag efter jobbhelg. Fredagen blev lugn med en plugg och i lördags var det... Meelllooofiinal! Frågar ni mig om vilka låtar som var bäst eller hur dom lät har jag absolut inte en blekaste aning, men jag hade en världsbäst kväll med mina brudar med sååå mycket snack och lite bubbel. Avrundades på Allstars dansgolv innan jag tog bussen hem efter två.. ♥
 
Veckan blir ganska lugn, jag har absolut inga måsten vilket känns så galet skönt. Jeppe jobbar eftermiddag så jag har all tid i världen att återhämta mig från exakt 5 månader av plugg och jobb. Ska jag baka? Städa? lata mig framför en massa serier jag inte haft tid att se? träna? internetshoppa? So much I could do....
 
Jag tänkte iallafall starta dagen imorgon med en liten PW med Paula och Hugos podd (Har ni missat denna podd så vet ni vad ni gör varje tisdagmorgon hädanefter. Det enda jag längtar till under veckorna, hehe) för att komma igång med träningen lite, innan jag drar iväg för lite jobb.
 
Och nu? Tänkte försöka sammanfatta förra helgen i ett litet inlägg..... Såå, på återseende då!?
PUSS
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp