Måndaaag

God kväll! Tiden går så jäkla fort alltså! Har haft en jobbhelg med den roligaste utgången på länge i lördags! Haha, spontant är alltid bäst och fasiken vad jag behövde bara släppa alla tusen måsten och gå loss. Well, I did... Idag har jag varit ledig och imorse var jag iväg och skrev NP i matte2. Hååålller alla tummar på att det gick bra.. På lördag ska sista uppgiften lämnas in på både matten samt samhälls sen är de första tio veckorna klar. Jisses Amalia. Nästa period läser jag bara in matte 3, så är galet taggad på att komma igång med löpningen igen! Har blivit bortprioriterad pga stress, helt förståeligt. Men nu är det dags igen att komma tillbaka till beach 2017..
 
Ville bara kika in och skriva hej! Dagarna går i ett och jag jobbar galet mycket extra nu i mars så fullt upp, sååå på återseende! ♥
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp