FRIYAY

Godmorgon sköna sovmorgon! Fredag! Hur är läget? Jag är lite uttråkad, inte kanske stressad men har fastnat på en sista fråga på ett uppdrag som skall lämnas in på söndag. Haha, alltså verkligen kört fast. Annars då? Fått svar på nationella Matte B och känns toppen! Ungefär som jag förväntade mig och så har jag sista avslutande muntliga exemination på onsdag innan jag får mitt slutbetyg. Samhälls får dröja en vecka till då jag idag såg att man även där behöver boka muntlig exemination.. Meeen, vad gör det? 10 veckor av plugg har gått sååå fort och nu består endast 10 veckor kvar med bara en kurs. Såå skönt!
 
Meeen helgen då? Jeppe åkte inatt upp till Simon i fjälls och spenderar helgen där. Jag är alltså helt fri! (typ som vanligt då, hehehe ;ppPPPp)
 
Ikväll tänkte jag köpa med mig gotta hem och försöka skicka in mina två sista uppgifter. Åtminstone göra dem så gott som klar så jag på söndag bara behöver läsa igenom och skicka in. Imorgon efter jobbet så middagsdejtar jag med några kollegor förhoppningsvis och så på söndag är jag ledig.
 
Veckans mat skall inhandlas och lagas då jag har veckan från hell nästa vecka. Inventering och difflistor samt exemination. MEN på torsdag 15.00 går jag på helg. Såååå skönt! Min första lediga helg på 6 veckor dessutom och förmodligen min enda lediga helg på 6 veckor till... hehe!
 
NU? Starta dagen med en rejäl frukost och så kila iväg till jobbet. Trevlig helg!
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp