Måndag

Good day folks! Juni, regn och 17 dagar kvar till semester. Hoppas innerligt att värmen dyker upp lagomt till midsommar, hehe.. Helgen har varit supermysig! I fredags hängde jag och Towa hos Nina för lite bubbel innan vi drog en sväng på rex dansgolv. I lördags efter jobbet såg jag, Jeppe, Simon & Jessica nya Pirates på bio och igår efter jobbet så hann jag i princip bara slänga i mig mat och röja undan lite i lägenheten innan det var sängdags.
 
Idag var jag uppe vid 04.00 för att kickstarta veckan med att starta rea och så fick jag sluta vid 13. Imorgon är jag ledig och har bokat träning&spadejt med Sandra innan jag förhoppningvis hinner mysa lite med Jeppeboi! ♥
 
Jag har annars hunnit vara på Kickoff med Loreal Luxe, tränat några timmar, färgat håret, jobbat in lite extra cash och såklart bränt lite pengar på rean (som blev det mesta ordinarie, haha standard)..
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp