VÄNNÄSDAGARNA

Hola Amigos! Har precis återhämtat mig från helgens bravader. Haha ne okej, så farligt blev det ändå inte. Kan ju dock erkänna att min och Jeppes taktik med att ta det lugnt fredagen för att istället köra på lördagen gick ju käpprätt åt helvete.
 
Meeen! Fantastisk helg! Har träffat såå många gamla klasskompisar och bekanta, halva lördagkväll var jag uppe på dansgolvet för bugg (typ det bästa, så kul) och så har jag skrattat i mängder. Fan vad kul jag haft!
 
I fredags åkte vi in till Vännäs för att hälsa på i Fredriks nya lägga innan vi drog ut på hotellet och i lördags smygstartade vi kvällen med pizza och skumpa till middag med mina päron, för att rulla vidare mot Olivia & Viktor för kubb, för att senare åka till Tommie för lite brygghäng innan vi nådde slutdestinationen i Vännäs. I söndags drog vi en återställare på Glassbonden med en Banana Split. Glassigt värre, hehe ;)
 
Tack alla för en grym helg! Ni äger! ♥
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp