Drömmig helg

Äntligen lite soool! I fredags landade vi från Stockholm hemma i Selet lagomt till Tacomiddagen. Efter det lånade jag med mig bilen in till stan för att spendera lördagen där. På lördag var det toppenväder så jag och Towa packade väskan för att åka ner till parken i stan för att ligga och sola, njuta och catcha upp lite grann. Vid fyra rullade vi vidare mot Nina med lite pizza för balkonghäng och senare på kvällen dök det upp några till kollegor.. Bubbel, frukt, bebismys och sååånt fantastiskt väder!
 
Utgång såklart och hade så jäääävla kul. Sen att minnet sviker från efter 00 är väl en annan femma.... (= haha! På söndag blir jag upphämtad av Towa och så drar vi med oss Nina för lite strandhäng och bakissallad. Alltså
verkligen en drömmig helg.. För nu ser det dessutom ut som att det blir regn resten av min semester.... Buhu...
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp