Hope u gonna miss me

Hej vänner! Måste börja med och skryta om mitt och Jeppes grymma teamwork i söndags. 8h (!!!!) av städning. Alltså 16h aktivt städning. My god. Det förtjänar nästan nobelpris! Hur som, vi landade nöjt i soffan vid sju efter middag och en drömmig fruktsallad.
 
Jag tjuvstartade även plugget i söndagskväll och såhär tre dagar efter... Haha, fyyfaaaan vad svårt det är. Jag är verkligen helt lost i matte och då jag inte har möjlighet till att fara på stöd denna vecka så får jag typ hoppa över hälften av alla uppgifter. Någonstans mitt i det här tycker jag ändå att det är kul, haha jag måste bara förstå alla dessa konstiga och oskrivna regler.
 
Imorgon har jag en ledig dag, så jag tänkte ställa klockan på 8 för att hinna med en massa plugg samt ev hinna träna, tänkte även baka lite grann för att få tänka lite på annat för en stund. Jag hoppas ni förstår att det blir lite mindre inlägg nu när jag läser 100% studier samt jobbar 75%. OK?? I hope u gonna miss me! PUSS
 
 
Övrigt 2017 | |
#1 - - OW:

I Will! 😭😭

Upp