Ingen vila, ingen ro

Men hey guys! Ja, jag lovar, jag lever! Även om bloggen inte är ett alibi för det, hehe.
 
Men efter Loreal Konferansen och tre soffdagar i sjukdom så har jag haft mycket att ta igen. Jag har hunnit med att skicka in mitt första matteprov, jobbat extra, haft mellonight med some girls, hunnit räkna igen all matte jag missat samt hunnit ikapp, haft en ledig helg som spenderades hemma i selet etcetc.
 Känns som att jag gjort sååå mycket, då jag aldrig har tid att vila men såhär med facit i hand så har jag mestadels bara pluggat. Vilket inte gör sig så maffigt i ord. Men om vi säger såhär; Jag har precis skickat in en uppsats på 2000 ord i samhällskunskap utöver allt pluggande i matte.. PEEWWW....
 
Jag hade en fantastisk allahjärtans dag igår och har nog aldrig blivit så bortskämd (berättar senare) och så väntar morgonkurs imorgon med Loreal Luxe innan jobb. På fredag har jag en biodejt med Sandra och MR. Grey och på lördag ska jag ha en pluggkväll med lite mello & twilight tittande.
 
Ingen vila och ingen ro, är glad att jag hann med ett fjuttigt träningspass idag iallafall, det har inte blivit mycket på den fronten på senare tiden kan jag säga. Hehe
 
Nepp. Dags att krypa till kojs. En lång men rolig dag väntas imorgon så bäst man har energi så det räcker. God natt på er finisar! ♥
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp