Pluggstart

Iiiih! Snart smäller det! Min sista lediga dag idag innan plugget drar i gång! Passade på att jobba lite extra i lördags så man får en liten extraslant sedan i studentplånboken men har annars haft två sköna lediga dagar. Gårdagen var lugn medan idag var mindre lugn.
 
Vaknade upp vid nio, åt lite frukost innan jag lånade bilen till Ikea. En skohylla fick följa med hem som vi länge behövt till skrubben och så ville jag unna mig lite nya kläder inför plugget och så fick ett par höstskor följa med hem. Nu är jag mer än redo! Tidigare har jag också bunkrat upp med ett flak celsius och så pärmar, skrivböcker och så en massa roliga pennor i olika färger. Handlade veckans mat och drog sedan iväg på en löprunda! Kvällen avslutas med lite mys med hjärtat innan han drar iväg på nattjobb och så se premiären av Idol. Yaay! Nu är det alltså officiellt höst!
 
Imorgon jobbar jag 8-19.00 och så avslutar jag kvällen på utbildning för Foreo och på onsdag drar det igång! Upprop innan lunch och sedan är det nollning hela veckan som jag blandar med de sista passen på jobbet på denna tjänst. Sedan får vi se hur hösten ser ut rent jobbmässigt men det känns helt galet fantastiskt att man kommer ha lediga helger, lediga röda dagar och aldrig sena kvällar! (så länge man sköter plugget på veckorna hehe) SÅ lyxigt! Och känns så bra att få byta miljö och göra annat om dagarna!
 
Önska mig lycka till! Så hörs vi som student senare i veckan!
 
 
 
Övrigt 2017 | |
#1 - - NORRSKEN EMMISH:

celsius är så gott =)

kram

Svar: Visst är det :)
Ida Persson

Upp