Insparken

Heeej! Som en insparkad student numera! Galet vilken vecka! Fest fyra dagar i rad, dagsaktiviteter och jobb. Jag har i princip bara hunnit hem så har jag vänt om och gått ut genom dörren igen. Det har sett ut som ett bombnedslag här hemma och jag har saknat ihjäl mig efter Jesper då jag knappt sett skymten av honom. Men har haft fyra sjuukt roliga dagar så nu får jag ta igen all tid med mitt hjärta..
 
Idag började skolan påriktigt med en föreläsning två timmar. Lagom start på plugget kan man säga.. Har hunnit med de sista inköpen till plugget, tagit en PN, städat heeela lägenheten tipptopp, pluggat, lagat mat och klippt mig. Nu känner jag mig sådär lagomt nöjd med livet och redo för plugget på riktigt. Imorgon har vi ingen föreläsning utan bara hemmaplugg så jag tänkte ta välförtjänd sovmorgon, plugga, tvätta och så hinna med ett träningspass. Finns tiden så kanske jag till och med färgar håret och har en liten spakväll..
 
Nu ska jag invänta min prins och sen kramaaas hela natten! ♥♥♥♥♥♥♥
Övrigt 2017 | |
Upp