HÖGSKOLEPROV

Halloooojjj! Känns som en evighet sedan jag uppdaterade.. Well, det är typ en evighet sedan jag uppdaterade men tänkte slänga in ett litet inlägg ikväll åtmonstone!
 
Denna vecka har gått helt gaaalet fort och hoppas veckorna framöver går minst lika fort. Solen har hälsat på en hel vecka och det känns i kroppen att det snart är vår. Jag har äntligen kommit igång med träningen och är så mäkta imponerad över hur muskelminnet fungerar. Jag blir alltid lika förvånad hur lätt jag har att komma igång med löpningen efter ofrivilliga pauser eller mer fokus på gym men är evigt tacksam.
 
Vad mer? I veckan har jag förutom lite träning hunnit med ett extra arbetspass samt träffa en studievägledare på universitetet. Idag har jag dessutom skrivit mitt första högskoleprov någonsin.. Magkänslan är bra men återstår att se till på onsdag när facit släpps samt på en månad då jag får slutresultatet.
 
Så efter 9 timmars häng för att skriva alla fem delar av proven så landade jag hemma med en pizza. Sedan har jag tagit ett varmt bad och försökt kurera min stresshud med alla dess stress- och hormonsfinnar. Förhoppningsvis vaknar jag upp med porslindockshy imorgon, hehe. 
 
Mobilen vägrar koppla till datorn så jag kan inte föra över de bilder jag vill (måste ladda upp bilden via bloggen för att ladda ner den på datorn för att redigera och sedan ladda upp igen, hah) samt att systemkameran har gett upp.. Nä inte riktigt så farligt är det men måste lämna in den på lagning då den inte kopplar med minneskortet.
 
Nu skall jag äta lite mer karra, planera veckans mat och så slå på en film att somna till..
 
Puss och godnatt på er så hörs viiii ♥♥♥♥♥♥
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp