SJUK

Lika fullt såhär glad, som bilden, är jag inte idag. I måndags hade jag en ledig dag där jag städade och tvättade i sex timmar ENKOMT för att få allt gjort till min lediga dag idag. Så jag kunde ta en lång sovmorgon, en låång frukost för att senare ha ett måste under dagen, att träna. För att sedan på kvällen möta upp kollegor för Scandinavian Cosmetics Roadshow med mat, utbildning och goodiebags.
 
Och så vaknar jag kl 8.00 och kan inte somna om för att jag har så ont i halsen. VARFÖR? why??? Kröp ner i en jumpsuit, tog med mig täcke och kudde, kokade en kopp te med massor av honung och ingefära och la mig till rätta i soffan. Har fått någon halvtimme sömn och halsen gör fortfarande väldigt ont, men är ändå bättre. Så nu är jag parkerad här hela dagen. Ikväll tänkte jag ändå ta mig till kursen enkomt för att jag har sett fram emot detta såå länge.
 
Förhoppningsvis så är jag bättre imorgon så det inte stör mitt jobb men allra viktigast att vara frisk till helgen då det vankas fest med hollywoodtema och sedan utgång! På söndag är jag ledig igen (bästa veckan) och då har jag och Jeppe planerat in en Ikea-dejt då vi ska kika på en ny bäddsoffa och så har jag fått för mig att jag ska göra en egen fjäderlampa att ha på sängbordet. (wish me luck)
 
Jag får önska er en trevlig dag så hörs vi! Kram
 
Övrigt 2016 | |
Upp