PIMP YOUR RPOSECCO

God kväll! Hur är det med er? Missed me? hehe. Jag mår.. Sådär. Förkylningen vill inte släppa. Fortfarande väldigt snuvig och så i måndags kom halsontet tillbaka igen. Det har, tack och lov, gått över igen! Det blir lugnt med träning denna vecka iallafall för att få landa lite och så passar en ledig helg alldeles utmärkt. Tänkte åka hem till mina föräldrar för total relax och mys. Längtar!♥
 
Vad har ni annars missat då? I lördags efter jobbet så möttes skönhetsbrudarna upp hos Nina för fest med hollywood tema! Sååå skoj! Alla var uppiffade, Nina hade som vanligt piffat galet i sin lägenhet och vi hade en toppen kväll! Vid halv ett drog vi ut för lite klubbande innan vi vid två drog det klassiska nattkäket på Max.
 
I söndags åkte jag, Jeppe och John på Ikea för att spana på en ny bäddsoffa och i måndags efter jobbet blev jag upphämtad för att köpa hem soffan och lite (mycket) annat. Så nu har mitt sminkrum fått en helt annan karaktär och känns såååå mycket mysigare! Självklart ska jag visa er, men har lite piff kvar att göra innan jag är helt nöjd!
 
Nu tänkte jag hoppa in i duschen innan jag senare tänkte se ikapp veckans PH som jag missat. Pussar!
 
Övrigt 2016 | |
Upp