Helg

Helg! För vissa lyckliga. Och balen för ännu lyckligare människor. ÅÅH vad jag haft nostalgi idag och varit nära till tårar. Studenten och balen kommer alltid stå mig nära hjärtat och vara bland det största och finaste jag gjort i hela mitt liv..
 
Igår slutade jag kl14, cyklade hem i stormen och piffade till mig, bytte kläder och så när jeppe kom hem drog vi ner på stan. Vi hade tänkt äta på båten men det var serri 200 pers där. Jag var annars sugen på allstar men jeppe övertalade mig till kinamat. Sen gick vi på bio. ♥ Mysigt att på en vardag få ha lite extra tid till varandra. Speciellt för oss som har jobb olika tider och olika skift. Då är det väldigt tacksamt att få några extra timmar tillsammans och få spendera på bästa sätt!
 
För mig blir det en lugn helg pga jobb.. Känns som att jag flängt runt hela våren och det känns bra att få ta det lugnt och landa lite innan semestern drar igång om fem veckor. Lääängtar!
 
 
Övrigt 2016 | |
#1 - - josephine Asplund:

Gud så fin! Ha en fantastisk dag, kram<3

Svar: Tack snälla du! Desamma ☺
Ida Persson

Upp