Fredag kväll

Hej på er! Alltså vilken dag. Ni vet när man tappar tusen saker per dag, säger fel saker i fel ordning, bränner (och förstör) maten och det funkar inte helt riktigt med kroppen. Well, that´s me today! Haha, jag må säga att det är ganska roligt i efterhand men gud vad jag längtar till imorgon och att det ska vara över.
 
Stämplade ut klockan 15 idag! Har inte tränat på hela veckan så idag fick det bli en timmes gympass. Älskar hur kroppen fungerar. Trots att huvudet inte var med över huvudtaget och tankarna var på helt annat håll, så presterade kroppen grymt bra. Ökade i vikt utan problem när jag under en tid kört fast på samma och kroppen var såå mycket vigare. Hade tankarna varit med mig hade det kunnat bli ett insanepass. Aja, huvudsaken är väl att jag tog mig tid för lite pulsökning.
 
Ikväll är jag ensam, så jag har tagit mig ett glas vin och skurit upp lite vattenmelon och inväntar Twilight som går på TVn. Ganska skön kväll ändå!
 
Imorgon jobbar jag men på söndag får jag ha lite kvalitetstid med mitt hjärta! Som jag saknar honom nu när vi hela tiden går om varandra. ♥♥♥♥ God natt på er!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp