NY DATOR

Heeey Guys! Igårkväll drog jag iväg mig på årets tyngsta träningspass. Var otroligt trött i kroppen och for egentligen bara iväg för att ha varit på gymmet. MEN efter uppvärmningen hamnade jag i världens bästa flow och sprang milen på en timme. Grymt nöjd! Normalt sätt när jag springer på löpband får jag hålla på 40 minuter på fem km hehe. Anade nästan att det var för bra för att vara sant....
 
För inatt vaknade jag upp flera gånger av halsont och det har fortsatt hela dagen. Huvudvärk, halsont och täppt i näsan. Tja! Denna förkylning har jag nästan gått och väntat på. Jag som planerat två träningspass idag fick ta en lugn och försiktig promenix till Ica istället och inhandla honung och lite frukter. Jaja.. Bitter är jag inte. Känns dock tungt att gå in i en jobbperiod nu men förhoppningsvis blir det ingen långvarit förkylning. Tur jag var ledig så jag fick vila upp lite.
 
Sen då? Aaaah alltså jag kunde inte hålla mig. När Jeppe kom hem från jobbet fick vi först finbesök av Elina innan vi drog iväg och köpte hem min dator. Wiiiiee! Alltså, när man inte bytt dator på 5 år och så startar man upp den nya datorn.. Det är som en ny värld! Sååååååå kul! Och är grymt nöjd när jag väl har kommit i underfund med hur allting fungerar och alla inställningar är klar. 1000kg lättare och så mycket snyggare. Jag är toppennöjd! I övrigt kanske ni förstår att Februari blir en jävligt snål månad.
 
Ville bara kika in och säga hej! (Läs: Testa blogga med min nya dator och skryta lite).. Bjussar på tre bilder från instagram och annars får jag bara önska er en riktigt god natt. Puuuussss
 
Övrigt 2016 | |
Upp