Final week

Final week. Så var vi inne på näst sista veckan på detta år. Sista dagarna innan jul och kaoset på jobbet. Haha, verkligen längtar till typ mitten av januari då man kan återgå till vanliga rutiner igen. Speciellt inom träning och kost.
 
Hur som haver, jag jobbar hela veckan samt på julafton fyra timmar innan jag rullar hem till Selet. Blir en suuuperlugn jul, då jag missar Simon och minijul pga jobb samt att han på fredagkväll åker vidare och Chrille är kvar i Göteborg.
 
Jag jobbar som sagt på julafton till 14, så kommer missa Kalle Anka också då jag inte hinner hem, men förhoppningsvis har jag Jeppe väntades hos mina föräldrar så jag får mysa igen lite tid med dom istället. Haha, är så sjukt opepp på jul och allt vad det innebär. Längtar såååå mycket till när man inte jobbar inom handels och får ha ledigt dessa dagar som nu är dom värsta dagarna.
 
Nåja, vad är väl en julafton med sin familj? alldeles underbar.. Haha, okej, jag ska inte vara bitter. Det finns de som har det betydligt mycket värre.. Nuuuu tänkte jag påbörja mitt inlägg om 2016 medan jag väntar på att Jeppe kommer hem, eller så kommer jag googla utlandsresor till kommande resor... hehe. Puss på er
 
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp