En godare morgon

Efter en jobbhelg som känts så lång då jag även jobbade måndag så fick jag äntligen gå hem 16.00 igår. Vid sju däckade jag på soffan och klockan åtta gick jag och skulle "vila tio minuter i sängen" hahaha, vaknade till där vid tio för lite kvällsfika och NCIS och så vid halv ett slumrade jag till igen. Imorse vaknade jag vid halv tio och snoozade sedan till klockan 10. Galet! Hur mycket jag sovit men känner mig som en ny människa idag.
 
Startade dagen på bästa sätt med en brakfrukost framför mitt favoritprogram. Efter någon timme traskade jag vidare till gymmet för en timmes pass och nu har jag hunnit duscha, städa lite och så tänkte jag uppdatera här också innan det är dags för middag. :)
 
Hur mår ni? Jag ska alldeles strax skriva om min helg också. :* Puss på er så länge!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp