Jobbstart

Fem timmars sömn har jag i ryggen. Fy, och jag som sover i snitt nio timmar per natt. Haha! Tung natt vill säga. Låg och vred och vände mig i sängen till klockan halv fem, DÅ lyckades jag äntligen somna.. Vid halv tio blev jag väckt av pappsen för att få åka med honom till vännäs för att senare bli hemskjutsad till läggan. I mellan där hann jag köra ett intervallpass.
 
Sen dess har jag hämtat ut ett stort paket från Kicks, handlat lite mat till helgen, städat lägenheten så den är tiptop till jobbstart och sedan har jag tagit ett varmt bad. Skrubbat topp till tå, hårinpackning, ansiktsmask, filat fötterna, fotinpackning etcetc. Nu är jag redo, om man någonsin är redo, för första jobbdagen!
 
Jag har haft en fantaaastisk semester med allt vad det innebär men tänkte ev. summera det lite senare. Men nu har jag gått in i höstmode. För några dagar sedan så vaknade jag upp och det var kallt ute. Samma kyla har hållt i sig resterande vecka och man känner riktigt hur hösten är på G. Inget mig emot.. Jag älskar hösten och redan nu börjar jag ha fullbokat och smider planer. Gash! Berättar mer sen. Superspänd!
 
Skulle kunna skriva hur långt som helst, därför så skjuter jag lite på vissa smaskigheter. Nuuu ska jag fortsätta se min film här och sedan sussa! God natt! Här nedan kan ni se mitt paket jag hämtade ut och så bjussar jag på en closeup på mina fina Mac-skuggor vid ett senare tillfälle!
 
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp