Hej från sjukstugan!

Hej från sjukstugan! Nja.. Inte riktigt men jag är rädd för att det är något på g. Redan i måndags började jag känna av en hemsk huvudvärk och igår när jag vaknade var det inte ett dugg bättre. For dock iväg till gymmet för ett löppass men var noga med att inte min puls skenade. Det kändes bra och lyckades knåpa ihop 5km. Kroppen kändes bra resterande kväll så bokade upp mig på ett gruppass också..
 
Idag däremot... Vaknar upp med denna förbannade huvud-(och nack)värk och såååå har jag haft känningar i halsen hela dagen.. BER att det inte är något på G utan att det går över!
 
Imorse klev jag upp för att åka ner på stan och göra naglar och sedan shoppa lite.. Vid tre var jag hemma och sedan dess har jag faktiskt bara legat i soffan under täcke. Är sååå trött.. Kvällen blir en tv-kväll och så tänkte jag ta mig ett lååångt bad innan sängdags.
 
Såååå förutom min dåliga dag så har jag nu fantastiska naglar. Tack Elise!!
 
 
Övrigt 2015 | |
#1 - - Junitjej :

Vilka fina naglar!

#2 - - Frida:

Supersnygga naglar :)

Upp