Torsdagkväll

God kväll! Världens lustigaste vecka har passerat.. Från sprudlande kär, till ångest fulla kroppen, tårar, ilska till glädjetårar, skratt, lycklig och sprudlande kär igen. Kan ni gissa vilken vecka det är? Och kan ni förstå vad Jeppe måste utstå? Stackars han säger jag bara.. Haha!
 
Trots att denna dag varit min otursdag då jag ramlat i trappor, papercuttat mitt nagelband och spillt ut risgrynsgröt i hela min väska så har dagen varit fantastiskt mysig! Imorse var jag uppe med tuppen och mötte upp Åhlens och kicksbrudarna på Plaza med Loreal Luxe.. Hotellfrulle, julpepp och så fin goodiebag! Efter jobbet har jag bara tagit det lugnt hemma.. Ätit middag och då J bestämde sig för att lägga sig tidigt passade jag på att ta ett långt varmt bad... (Älskar vårt badkar!!) och så har jag bara städat undan lite snabbt och tvättat mina penslar..

Nu väntar sängen och en skönhetssömn. Imorgon kör jag 5h på jobbet innan jag tar minihelg! Så fantastiskt skönt!
Vi hörs mer under helgen! God natt!
 
 
 
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp