Blåöga och spräckt läpp

Nu när allt plugg i princip är över så har vi bara ströuppgifter i skolan. Vi vaxar oss och gör valfria behandlingar. Allt för att passa på innan vi tar steget ut i vuxenlivet och får betala för denna vardagslyxen själv.. ;) På make up'en däremot har vi idag börjat med blåögon och sår. Galet roligt! Nästa vecka fortsätter vi med brännskada och föråldrad hud innan vi sedan är ledig ti-fre.

Annars har det varit en galet fin dag idag, dissade solen och tog en 20minutare i solarium, innan jag for ut och sprang 5 km och sedan la jag mig på en filt i solen och bara glassade i två timmar. UNDERBARA SOMMAR!
Nu inväntar jag min nyblivna sambo (woho, nu flyttar han hit igen!) och sedan blir det bara en lugn kväll. Längtar till helgen då jag förmodligen får umgås med fina emka och ett härligt gäng.
 
 
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp