Livet rullar på

Livet rullar på, fick idag mitt schema fram till juni (bokstavligt talat 3ggr bättre än min 25%tjänst jag egentligen skulle få =)) och imorgon är jag ledig. Datorn skall rensas så jag har plats med ännu ett år som snart sparkar igång.. Hade tänkt att baka lite bröd, en nyttig kladdkaka samt överraska mitt hjärta med inbakad fläskfile till middag. I söndags råkade jag spontanbeställa min jul-& nyårsklänning. Alltså jag döööör, vad snygg! Kärlek vid första ögonkastet och när jag såg att den idag kommit med posten så slängde jag direkt på mig den. Inspirationen flödar ju inte direkt.. Och hur många gånger jag än lovat mig själv att träna, kliva upp tidigare eller göra en makeup så tar jag mig aldrig tid åt att göra det.. Frustrerande! Har ni några boosttips? Need it, give me!
 
   
 
Övrigt 2014 | |
#1 - - Viktoria:

Ååååh vart har du beställt klänningen?? Grymt snygg!!

Svar: Ginatricot! Visst är den perfekt?! Gaah sååå snygg!
Ida Persson

Upp