Nº7 is the No1

För ungefär en månad sedan tog jag tummen ur och köpte mig ett hudvårdsset. Jag har aldrig tagit hand om min hy som man egentligen borde och när jag äntligen fastnat för ett märke som jag var otroligt sugen på att testa så köpte jag med mig hem ett helt set från Åhlens. Nervös ifall det skulle vara bortkastade pengar eller inte..

Första intrycket av denna serie, var en tiopoängare. Och fortfarande efter en månad är jag fullkomlig förälskad i denna serie! Min hy har aldrig mått så bra som den gör nu och aldrig varit så återfuktad.. Senare tänkte jag göra en djupgående rescension på var och en utav produkterna så ni också kan få en inblick på hur underbara dem är!

 
 
Shopping | |
#1 - - Anonym:

varit sååååååå nära flera gånger på att testa denna serie! får väl se hur jag gör efter att fått höra din recension:)

Upp