Nyår

Har varit riktigt tråkig och dålig på att uppdatera min blogg dom senaste dagarna, vilket visas på statistiken..

Ne men inga lessna miner, det är ju sista kvällen för 2011!! Känns så jävla skönt att få lämna detta år till historien. Trots mitt lyckliga kärleksliv så har mitt kompisliv, familjeliv samt mitt privatliv varit ganska åt helvete. Men ju mer tiden går desto mer klarnar upp! Så nu ser jag verkligen framemot ett lyckligt 2012. För det är just det jag ska fixa mitt år till att bli, så jävla lyckligt.

Annars då? Vad gör alla människor ikväll då? Jo driicker och feeestar!! Firar in det nya året osvosv.. Själv är jag hemma hos älskling med ont i huvudet, halsen, snuvig, reagerar i ögonen osvosv.. Så blir att ta det lugnt ikväll. Men då jag och älskling redan skålat in det nya året, vid tre dock så är vi ganska nöjda.

Jag och älskling planerar att dygna men då jag gäspade vid sju så vet jag inte om det blir så mycket av, annars så ställer älsklingen klockan på 4 för att se hockey.. hahah men har beställt lite energidryck och chips med mamsen så vi ser väl hur länge vi klarar av .. hehe


Övrigt 2011 | |
Upp