19+6

It's a BOOY! Mest troligt iallafall, lilleman ville inte direkt visa upp sig tillräckligt så det skulle bli 100% men magkänslan har alltid varit pojke (liten svacka på flicka då jag mått illa så länge.. hehe), samt att i princip alla vi berättat för har trott det!
 
Vi är iallafall såååå glada och lyckliga att allt såg bra ut med utvecklingen så nu ska den bara få växa på sig resterande halvan av graviditeten! 💘
Äntligen har jag börjat må bra igen och fått tillbaka min aptit, samt att jag nästan har överflödig energi. Nackdelarna är tyvärr att jag får ont i svanskotan aka foglossningen samt att kroppsdelar lätt domnar av, men vad gör väl det? 😊
 
Vi har iallafall råddat om i hela lägenheten nu medans magen är liten och vi har en veckas gemensam semester! Barnrummet är redo för att fyllas på med möbler och kläder och sovrummet fick sig en omgång med ommöblering så spjälsäng ryms. Källaren fick sig en brutal rensning så den är i princip tom. Sååååå skönt!

 
Baby | |
Upp