SÖNDAG

God kväll på er alla fina!
 
Härliga underbara och kalla söndag! Jag var uppe efter nio för en timmes promenad innan jag åt frukost framför TVn i lugn och ro. Dagen har gått åt till att foodpreppa inför tentaveckan som startar imorgon och så hann jag och jeppe se en film innan han åkte iväg för nattjobb.
 
Helgen har varit mysig.. I fredags tog jag en lugn kväll framför Talang i tvsoffan och igår mötte jag upp Towa för middag på Vezzo innan vi gick hem till Emma för lite snack och mys! När brudarna drog på krogen så drog jag hem och sov.. Bästa beslutet någonsin, haha!
 
Annars då? Tankarna snurrar väl egentligen på allt annat än plugget. Resor, semester, jobb och köksrenovering framför allt. Behöver jag säga att det bara "knäppte till" så var tentaveckan här? haha sjukt.
 
Well. Nu ska jag dra mig mot sängen, slå på så ska det låta och så plugga lite innan sängdags. På återseende! ♥
 
 
Övrigt 2018 | |
Upp