Tidig helg

Men halloj! Torsdagkväll och jag gick på helg idag innan lunch. Alltså, man kan ju inte annat än att älska plugget. Vi har iallafall gjort klart vårt grupparbete som vi har redovisning på nästa (!!) fredag. Så härligt!
 
Jag har hunnit med ett löppass idag och förberett lite inför tentaplugget som jag tänkte köra igång med på måndag. Annars har jag mest bara slöat i soffan, något rastlös men.. Imorgon är både jag och hjärtat ledig (han går av imorgon 06.00) så vi tänkte dra en sväng på Ikea för att kika lite inspiration på kök och annat skoj inför framtiden och sedan kanske mysa med en fika på stan.
 
På lördag jobbar jag ynka 4h och sedan drar jag iväg för lite nollning åter igen innan jag och hjärtat ska köra en mysdag på söndag igen innan 1,5 vecka med intensivt tentaplugg, en redovsining, tre utbildningar utöver plugg och 13h helgsjobb. Men hey! Jag ser faktiskt fram emot det!
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp