När man når botten

Heey guys! De senaste veckorna har jag varit mer död än levande men håller äntligen på att ordna upp sig. Allt har vänt sig mot min väg och jag har aldrig varit så förvirrad. Men efter en sjuhelveteskärleksvecka och en sjuhelveteshelvetespluggvecka så skulle jag nog säga att jag är på banan igen..
 
Jag har haft en fantastisk helg med mitt hjärta och verkligen fått vila upp mig och få komma ikapp mentalt. Tröstshoppat lite, ätit gott och skrattat i mängder. Nu när jag har laddat upp med massa kärlek och energi känner jag att det är dags att styra upp mitt liv och börja prioritera rätt. Kost och träning är nr1 på min lista så tänkte knåpa ihop en plan på det i veckan och ev. köra igång nästa vecka! Med två tentor och en stor inlämningsuppgift förra veckan så känns denna vecka lätt som en plätt.
 
Jag antar att så länge inte dagen utökas till 25h så lär det vara tomt från mig här, meeen vi hörs när vi hörs helt enkelt. Pussar!
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp