Kizz

Tiden verkligen flyger förbi och nu var det tre helger sedan vi var och såg kizz... På fredagen vid tolv stämplade jag ut för att direkt sätta mig i bilen med Jeppe och John för att bila ner till Stockholm med ett stopp i Sundsvall för att hämta upp Simon och Jessica. Vid åtta var vi i framme vid hotellet som låg bokstavligt talat i arenan, eller typ 50 meter därifrån iallafall. Checkade in, snabbfix och så drog vi ut för en sen middag. Lite minigolf och så drog vi ut på klubb för att dansa och hänga.
 
Efter en sen natt, några få timmars sömn så klev vi upp för hotellfrukost. Jag och Jessica drog senare iväg in till centrum för lite shopping och den godaste tacosen ever, innan vi drog hem igen för att piffa oss, måla grabbarna och förfesta inför Kizz.
 
Kvällen var grym men vid ett var jag så sjukt sliten så när grabbarna drog ner till hotellbaren och efterfesten såååå gick jag och la mig. På söndagen så började vi dra oss hemåt efter en mindre stadig frukost och så lite bakiskäk på Subway.. En jäkligt grym helg och med tanke på hur kul jag hade det så kan jag bara tänka mig hur gaaaalet kung det kommer bli på Guns N Roses....
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp