Drömmig helg

Alltså denna helgen var magisk. Precis vad jag behövde, att få ladda om batterierna med 100% och bara få leva i nuet. Vid halv elva på lördagmorgon hämtade Sandra upp mig och vi roadtrippade till Övik. Strax innan tolv var vi framme, checkade in på hotellet, packade upp och så gav vi oss ut på stan för lite shopping. Fem (!!) tröjor fick åka med hem i väskan, då vi har dresscode på jobbet nu med svarta kläder. Varav jag, ironiskt nog inte har typ några svarta plagg i garderoben. Gick dessutom och blev kär i en (vetejvadjagskakalladet) inredningsdetalj som jag senare tänkte visa er..
 
Efter lite stros på stan köpte vi med oss sallad för att slänga i oss innan vi brände av ett 90minuters träningspass innan vi sprättade skumpaflaskan, duschade och piffade oss i flera timmar. Vid åtta hade vi bokat bord för en god middag, senare drog vi vidare på Allstar för några drinkar innan vi avslutade kvällen vid elva med lite maxkäk på hotellrummet. (bara detta är typ en dröm, haha)
 
På söndag tog vi sovmorgon, åt hotellfrukost och checkade ut innan vi checkade in på 6h spa. Snack om allt mellan himmel och jord, pool utomhus, saltbad etcetc. Vid fyra började vi dra oss hemåt men drog ett stopp på candycorner (ALLTID, när jag är i övik.) för att bunkra upp med pluggodis...
 
Alltså, denna helg var så drömmig! Och tack min älskade JB för denna fantastiska present och tack äsklings Sandra för det bästa sällskapet och presenten!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp