GOODIEBAG

God kväll på er! Här sitter jag framför datorn i min jumpsuit och snorar. Lite iallafall..
 
Igår gick jag som sagt på Scancos roadshow.. En supermysig kväll med mat, vin, inspiration och en galen goodiebag. Jag var hemma vid tio och kröp ner med ansiktsmask, eyepatches från filorga samt en kopp te innan jag och min onda hals gick i säng.
 
Imorse vaknade jag av larmet och var såååå borta. "var är jag? sover jag? varför ska jag upp? vilken dag är det?" Ni vet när man sover så djupt att man inte riktigt hänger med livet när man vaknar. Åkte iväg på jobbet för morgonkurs med Loreal och sedan jobb. Var riiiiktigt slö fram till lunch men sen har kroppen bara känts piggare och piggare. Kompade ut en halvtimme ändå för att bara åka hem och vila. Sagt och gjort, sofftime deluxe med två filmer har min kväll bestått av.
 
Nu hoppas jag på en riktigt bra nattsömn och att jag lyckas sova mig ur denna förkylning. *pepparpeppar*
Så länge bjussar jag en liten pic på vår goodiebag vi fick imorse. Sååååå mycket skoj att testa!  God natt!
 
 
Make up! | |
Upp