WEDNESDAY

Gud! Jag är helt slut! Att vara ledig är oftast skönt, men efter dessa två intensiva dagar är jag tröttare än jag brukar vara efter en lång dag på jobbet, haha!
 
Igår for jag och Jeppe iväg en sväng på Ikea innan han for och jobbade. Jag strosade sedan en stund själv på Avion och fyndade lite på rea. Nöjd som attan tog jag bussen till stan för att möta upp Towa för en frozen yoghurt innan jag senare mötte upp Elin för ett träningspass.  Klockan nio var äntligen middagen klar och resten av kvällen hängde jag i soffan.
 
Imorse ställde jag larm kl 9 för att hinna få lite sol på mig innan Jeppe vaknade till. Trodde jag ja, vädret var inte på min sida så jag tog mig en löptur istället som slutade på 1,5 h. Grymt bra pass! Kom hem, väckte Jeppe, hann klippa honom och äta lunch innan jag sprang iväg på Iksu för att lägga mig i deras solstolar en timme. Hittills var allt frid och fröjd.. Efter klockan fyra har jag inte andats en sekund, haha. Tvättat sex tvättar, vikt tvätt, renbäddat, städat, lagat mat, bakat, flyttat om i lådor, testat en ny brun utan sol, duschat, lockat håret etcetc. (blir typ anfådd av att skriva allt) och så äääntligen får jag sätta mig till ro för att andas.
 
Resten av veckan väntas jobb, hade tänkt hinna med ett träningspass till som jag tidigare nämnt och annars så väntar AW på fredag med några snygga brudar.
 
Nuuu ska jag invänta Jeppe för att hinna kramas med honom om jag lyckas hålla mig vaken.. (han slutar 00.) Sedan ska jag sova och kicka igång min sista helhelg denna sommar! Kuuung!
 
 
Övrigt 2016 | |
#1 - - Sarah:

Kul o kolla på IKEA :)

Upp