THE WEEKEND

Godkväll! En fantastisk helg har passerat och den har nästan gått lite för fort... Hur som! I onsdags stämplade jag ut efter stängning och gick mot scandic plaza. Där väntade middag och sedan lite doftnyheter! I torsdags blev det en lugn dag. Gymmade 1,5, simmade några längder och sedan låg jag och spaade i en varmvatten pool och i solrum. (Bästa med att vara på Iksu Spa ;))
 
På fredag bockade jag av 1h hotstone helkroppsmassage + 1h helkroppsmassage. Ni kan ju bara ana hur skönt det var?? och fick sedan hämtning av pappsen. Hem till Selet för middag och lite vin innan vi la oss strax före tio.
 
I lördags ringde klockan 05.40. I med frukost och in i bilen till Piteå, SM för simpan och fantastiskt väder. Vid två rullade vi hem, åt pizza längs vägen och tog en PN hemma innan det var dags att slänga på lite smink och dra till Olivia för födelsedagsfest. En rolig kväll slutade strax innan tre och idag mår jag... Kanske oförskämt bra? ;) Tacos, 2hs promenad i det fina vädret och så lite film såhär på kvällskvisten.
 
Imorgon börjar en ny vecka ännu en gång, 6/7 dagar jobb så jag har det jag gör. Hoppas på en grym vecka med träning då jag haft två halvlata veckor och inte kommit upp i alla de pass jag planerat.. Men annars; Ha en fantastisk start på veckan!
 
Ps... Råkade kika in på MediaMarkt och totalkära ner mig i en dator..... Förhoppningsvis så blir den min inom en framtid..... Wiiiiee! Ds..
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp