Ledig dag

Måndag kväll och jag har haft en ledig dag! Vaknade imorse i panik och trodde att jag försovit mig och då missat tvätttiden. Men jag kunde lugnt andas ut då jag vaknade 15 minuter före mitt larm. Så jag var upp med tuppen och kände mig otroligt pigg. I vanliga fall brukar jag sätta igång två tvättar och så krypa ner i sängen igen och sova en timme till.. Haha! Men imorse tog jag på mig löpardojorna och gick på en PW i det fantastiskt härliga vädret i 40 minuter. Vilken kickstart va? Önskar jag kunde börja varje dag så.. ;)

Åt frukost och fortsatte tvätta hela morgonen. Precis innan lunch stack jag iväg på träningspass nr2 och tanken var att springa 1h men kroppen svarade så otroligt bra, musiken var bra och vädret fantastiskt så jag brände av 1,5hs löpning. Sååå skönt!

Annars har vi veckohandlat, städat, bakat marshmellowskladdkaksmuffins (haha världens längsta ord), och så har jag tagit mig ett lååångt bad. Nu är jag helt slut och längtar efter sängen.
Jobbveckan startar jag imorgon med sovmorgon men jobb till stängning och så är jag ledig nästa gång på söndag.
 
Hoppas ni får en bra fortsatt vecka! :) Kraaam
 
 
Övrigt 2015 | |
Upp