Our Home

Två månader sedan flytt och jag vet, jag veeet att ni vill ha lite fler bilder från läggan! Det kommer, i promise! Men inte än på ett tag.. Två veckor efter vår flytt så hade vi landat, rensat bort alla lådor, fått upp alla möbler och fått ett städat hem att bo i, därefter tog luften slut kan man säga. Vi har en otroligt mysig lägenhet och vi trivs så j*kla bra! Men den sista touchen kommer nog dröja till efter jul och när allt julpynt är borta.
 
Att inreda ett hem tar däremot enormt mycket tid och mer pengar än vad man kan ana.. Vi har en bra bas och nu är det bara små detaljer kvar för att verkligen få lägenheten att kännas inbodd. En tavla som min bror har målat ska upp i vardagsrummet, en stor naturtavla (aka 140x70cm) ska upp i hallen samt att jag är sååå sugen på att göra en inspirationsvägg med olika tavlor, bilder och citat. Något fint bord vill jag ha in till makeuprummet bredvid bäddsoffan och så vill jag ha in fler blommor.. En stor blomma/växt och så lite fler kuddar till soffan. Men det gäller att pricka rätt och inte stressa sig fram, för det är så mycket som kan bli fel.

Vi har verkligen varit lyckligt lottade att kunna köpa de möbler vi vill och få möblera lägenheten från scratch, men det tar tid. Och än är vi inte helt klar... Här får ni iallafall en lite peak på vad som än känns rätt så klart! Vad tycker ni?
 
 
Nya läggan | |
Upp