Hundra frågor

1. Hur gammal är du om fem år?  23

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Kollegorna

3. Hur lång är du? 167 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Liar, liar.

 5. Vem ringde du senast? Jeppson

 6. Vem ringde dig senast? Moder min

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? “Kanske. Har aldrig testat."

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa om det är någon nära bekant, sms annars.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Varken eller, de är sambos :)

10. När såg du senast din mamma?I söndags!

 11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du i dag? Cirkus 8.30

 13. Vilken är din favoritjulsång? Har nog tyvärr ingen..

14. Vilken är din favoritplats? Hemma i min barndomshem/by.

15. Vilken plats föredrar du minst? Har svårt för byn/samhället jag gick på grundskola i.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I sverige, förhoppningsvis på semester. I ett hus.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker, nyckelhålet och hade en vägg jag aldrig kunna ligga vänd mot. 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Då jag cyklade förbi och skojade med en utav våra väktare som låser om kvällarna. haha

19. Hur stor är din säng? 120´s

 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast bara i trosor 

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st

 23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka platser har du bott i? Selet, Umeå.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Gills tofflor? annars skor.

 26. Är du social? Både ja och nej :)

27. Vilken är din favoritglass? Glassbondens Chokladchoklad som uppenbarligen inte finns längre. Grannar, läser ni detta så får ni börja göra den igen!!!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Gärna någon typ av tårta (mazarintårta, marängtårta)

29. Tycker du om kinamat? Mmmm.. JA! Suktat efter det i en vecka, någon som är sugen?

30. Tycker du om kaffe? Icket

31. Vad dricker du till frukost? God morgon välling, fullkorn sötad. Alltid.

32. Sover du på någon särskild sida? Alltid på sidan som är från jeppe, hahah!

33. Kan du spela poker? Jajjemen

34. Tycker du om att mysa/kela? Favorite thing 2do

35. Är du en beroendemänniska? Ja, i guess.

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaaaa, fina fina Tove!

37. Vill du ha barn?  Jaa, längtat i flera år men det dröjer nog några år till ;)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska om jag ska impa på folk ;)

39. Har du någonsin åkt ambulans?Nej!

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på? Uppenbarligen mat enligt mina kontoutrag, annars gärna kläder/smink.

 42. Äger du dyrbara smycken? Min förlovningsring, resten; Nä.

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? How I Met Your Mother

 44. Kan du rulla med tungan? Jaaaman!

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Jesper, garanterat!

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? Sony original

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Förmodligen hemma i någon kartong ^^

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min tröja!

 50. Flirtar du mycket? Nej, är nog väldigt blyg på så sätt.

51. Kan du byta olja på bilen? Ne det kan jag inte

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Kör så lagligt man kan göra ute på vägarna hehe #TantAgda

53. Vilken var den senaste boken du läste? Badskumt, try it! Ärrad för livet!

 54. Läser du dagstidningen? Läser aftonbladet och vk cirkus tre gånger per dag på internet :)

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej inget alls. 

56. Dansar du i bilen? Naaa

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min signatur!

 59. När var du i kyrkan senast?När vårt gudbarn döpte sig :) ♥

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Henke & Pia for sure!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En dag, sen dumpade jag umgänget och tog bussen hem.. hahahaha 

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Familjen på min student!

63. Vad lyssnar du på just nu? Ser på film.

64. Har du varit med i tidningen? Haha, jo.. Senast va den vimmelbild. Galet snygg var jag!

65. Vad är det konstigaste du ätit? Har tyvärr inte ätit så mycket konstigt, mask. haha

66. Vem såg dig naken senast? Jeppson

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå

 68. Hur imponerar man på dig? Humor

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jeppe.

 70. Har du någon piercing? Har haft i naveln

71. Din största vinst? Vinsten över mig själv.

72. Civilstånd? Förlovad

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, instagram, bloggen, aftonbladet, vk, bostaden, lerstenen, blocket, bloglovin etc.

74. Är du fåfäng? Inte mycket

75. Ångrar du någonting du gjort? Jag står alltid för det jag gjort, så nej.

76. Hur gammal är din pappa? 53

77. Vilket är ditt drömjobb? Egenföretagare, chef eller något liknande.

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Resa såklart, men tatuera mig har varit på listan i fyra år. Aldrig tagit tid till det trots att pengarna och tid finns.

79. Vad har du haft för husdjur? Inget

80. Vilken är din favorit dinesy film? Aristocats♥♥♥♥

81. Svär du ofta? tyvärr, jag måste bli bättre på det

82. Sverige när det är som bäst? på sommaren

83. Kan du åka slalom? Jajemen!

84. Vad har du ätit i dag? Frukost: Välling+macka, lunch: Drickyoghurt med musli och en chokladbit, middag: Makaroner och kötbullar.

85. Vad har du för utbildning? Utbildad make up artist och spa terapeut. Har även diplom i hårstyling, klädstyling, manikyr typ. :) 

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögonen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Näsan

88. Vilken är din bästa egenskap? Ärlig,

89. Vilken är din sämsta egenskap? För stora förhoppningar vilket leder till besvikelse. Även en ständig viljan om att bli bättre, vilket leder till att jag kräver mycket av mig och mina närmsta.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Adolf Hitler (alltid tyckt 2a världskriget är intressant.) Sen tog det stopp haha

91. Saknar du något? Ja, något jag kan kalla hem.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Både ja och nej, för oss har aldrig födelsedagar varit stora men vi uppvaktar alltid varandra. Och för mig är det det som är viktigt.

 93. Vad gör dig ledsen? För tillfället när vi blir nekad på lägenheter.

 94. Vad gör dig glad? Roliga kunder, som visar uppskattning och tacksamhet.

 95. Har du varit gift eller förlovad? Är förlovad

96. Vad ska du göra i helgen? Jobba, sminka och fixa hår för ett bröllop och så fara och mysa med föräldrarna :)

 97. Vad är det knasigaste du gjort? Somnat medan jag åt hamburgare i sängen.

 98. Vad har du för laster? Godis.

 99. Vem är din förebild? Mina bröder och far och mor haha.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Pussa på min nyhemkomna sambo.

Frågor och svar! | |
Upp