Års resume del2

JULI: Köpte min älsklingspalette från Esteé Lauder, hängde vid antons stuga och badade i havet ett x antal gånger, solade i mängder och drog spontant iväg till Lycksele för lite partaj under motorveckan och åt världens godaste pizza.
 

 
 
AUGUSTI: En världshelg i Stockholm med brudarna där vi slog klackarna i taket och dansade till halv fem och så shopping, förövrigt årets bästa helg. Annars myste jag mycket hemma med familjen med fiske och for även iväg för att busa med vårt gudbarn och snusa på hennes nyfödda lillasyster. En till sthlms-resa blev av och denna gång med Towa för en tvådagars kurs.
 
 
SEPTEMBER: Denna månad bestod av packning av lägenhet och nedräkning på riktigt. Hann ändå klämma in en överraskning till hjärtat bestående av en present, helkroppsmassage och middag. Hängde även på en massa kurser och fick förhandsvisning på höstens nyheter samt återförenades äntligen with ma homie sandra efter sommaren!♥
 
 
 
OKTOBER: FLYTT. ÄNTLIGEN. Datenight med sandra, dop för fina  amanda, fikadejt med tiki och så bar jag mysse med lila läppar. Perfektion!
 

 
NOVEMBER: Tog mitt första bad i badkaret och låg i flera timmar, sååå rogivande. (en veckotradition nu..) Styrde en tjejfest med en massa nya och gamla kompisar, for på julgalan med jobbet, en catchup med emelie med mat och vin och så födelsedagsfirande för Anton med middag ute. Bjuder dessutom på två selfies då jag denna månad lyckades lite extra bra med mina outfit´s..
 
 
DECEMBER: Adventsmys vecka efter vecka, frukostdate med sandra och så firade jag och mitt hjärta 6 år. Vi hade en fantastisk kväll ute och åt sååå mycket gott.. Förutom jul och nyår så fann jag även lite tid framför spegeln!
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp