Jobb!

God kväll på er! Jag har haft så fullt upp hela veckan men ack så kul! Igår kväll var det tjejkväll på Åhlens. Det var en sån jäkla bra stämning och timmarna flög bara iväg. Nöjd och glad vad man när man for hem och fick med sig sin outfit vi själv fått plocka ut!!

Denna dag har varit minst lika rolig och spännande, har fått inventerat lite, sminka två stycken ur personalen och fått jobba extra såhär på kvällskvisten till stängning. Sedan har jag bara cyklat hem och pustat ut.. Jag och maa baby kommer verkligen "gå om" varandra i helgen. När jag jobbar, är han ledig och viseversa. Men på söndag ska vi mysa hela dagen! haha
 
Nu ska jag ta och städa upp lite innan jag tar och lägger mig, tidigt dock, på en fredagkväll. Men imorgon går jag upp tidigt för jobb på Åhlens på Mode-avdelningen! Såå spännande!

PS. Vill ni att jag gör en Haulvideo från senaste shoppingen eller bilder på bloggen? Puss!!!
 
Övrigt 2013 | |
Upp