Kvällsbabbel!

Hola! Tänkte bara snabbt (lär nog bli långt inlägg, om jag känner mig själv)  uppdatera er lite grann of my life!

Helgen har varit bättre än bäst och fällde några tårar idag när min fina for hem. Vi har pussats extra mycket, gått på stan, lagat mysig middag med tända ljus & musik, kramats och skojats. Är så otroligt lyckligt lottad som får spendera mitt liv med honom!♥

Annars imorgon hänger jag med min saknade Emka och på tisdag med mah baby och sedan får jag se hur resten av veckan slutar.

&& för er så har jag en Haul-video, sminkvideo, höstinspirations-make up, och en liten uppdate av skolan på gång! Låter det bra!? ;) 

Nu ska jag krypa i säng. Första oktober och en ny vecka imorgon. Får bara hoppas jag är lika utvilad imorgon som jag varit i helgen... PUSSAR!!

Uppdate: Måste bara få tillägga att jag får sådan sjuuk inspiration och blogglust när man får kommentarer & respons. Skitkul!! Ni äger!♥

Övrigt 2012 | |
#1 - - Elina:

söt bror och söt ida!

Svar: Du är söt Elina!<3
ida

Upp