Awful night...

Hallå sötnosar! Hade världens värsta natt inatt. Hade en jävla magsmärta i ca tre timmar. Verkligen, det värsta jag varit med om. Kunde varken gå, sitta eller ligga. Allting var hopplöst. Ringde mamma mitt i natten och grät av smärta, tog alvedon och sedan kände jag hur smärtan lättade. SKÖNT!
 
Känner mig fortfarande konstig i magen och jag hoppas innerligt att det inte är magsjuka pågång? Har inte haft det på år och dar, men samtidigt tycker jag att kroppen borde känna av om det varit något på g.
 
Annars så tar jag bussen till spöland på en timme och spenderar helgen där och kanske en sväng förbi i selet. Vi ser väl! :) Min ladygaga-toturial kommer upp antingen ikväll eller imorgon. Och annars så har jag ett paket som kommit med posten som jag ska visa för er... Ha en fin fredag!! :)
 
     
Övrigt 2012 | |
Upp