10 månader

Humör: Humöret har verkligen svängt sedan sista uppdateringen, i snart en vecka har han varit otroligt klängig och mammig/pappig samt varit krävande/sur med oss men när han hängt ensam med ex. mormor och morfar har han varit superglad och lättroad.. haha!

Äter: Har testat fisk! Två små skedar, vilket gick superbra. Tydligen ska dom inte kunna reagera första gången dom får i sig ett ämne, utan det är snarare andra gången som det kan hända ngt. (för er som inte hänger med är jag allergisk mot fisk och att det sväller igen i halsen). Blev dock dålig i magen dagen efter och har varit det i en veckas tid samt att han har kräkts två mornar i rad. Men det var troligen inte fisk, fick vi som svar när vi ringde in. :)
 
Favoritsyssla: Gå. Gå och gå. (och springa) Förlorade mitt vad om att han skulle gå innan 10 augusti, Jeppe har sagt sista augusti vilket är mer troligt. Meeen, går så bra imellan oss nu så när han väl bara bestämmer sig så kommer han gå utan att vi står redo för att ta emot honom. Sååå spännande!
 
Hugo: Hahahah har börjat rynka på näsan och andas in&ut, svårt att förklara men det är på riktigt det gulligaste jag varit med om. Kan aldrig hålla mig för skratt! Har i dagarna också lärt sig vinka till folk så kan vinka glatt till personer vi möter på promenaden.
 
Jag: Har alltså avslutat min föräldraledighet nu och har för stunden semester (dock lite tentaplugg) innan jag 2 september börjar plugget for real. Känns galet att jag varit hemma i 10 månader, att min lilla älskling snart går och att han blivit så stoooor! Ännu mer galet är det att han om 6 månader kommer inskolas på förskola. Jisses. Hur snabbt går inte tiden?? 
 
Men trots det, så känns det precis som rätt tid att börja plugga. Man älskar honom över hela sin kropp och själ, och allt man gör, gör man för honom men det är så skönt att inte behöva vara mamma Ida 24h om dygnet utan att få avlastning från Jeppe som nu är f-ledig. 
 
 
 
Baby | |
#1 - - Oliviaaa:

Grååter!! Att Tiden går så fort! 😭😭 Världens finaste lilla kille, och världens bästa mamma 💖💖

#2 - - Oliviaaa:

Grååter!! Att Tiden går så fort! 😭😭 Världens finaste lilla kille, och världens bästa mamma 💖💖

#3 - - Moa:

Finaste killen <33333 han kommer garanterat gå tills jag är tillbaka till Sverige , då kanske han t.o.m dansar som mamma ida på klubben

Svar: Jaa guud, han kommer gå vilken dag som helst! haha jaaa det lär han göra, klackarna (eller träskorna) i taket!
Ida Persson

Upp