V.35 (34+3)

38 dagar kvar till beräknad datum
 
Ett av två moment är avtentat och godkänt, såån stor lättnad som sköljde över mig inkl. en brutalt jobbig "bakishelg" där jag var både fysiskt och psykiskt slut. Fem veckor kvar till lillen är beräknad och jag börjar bli så otroligt trött i kroppen, fick i princip en helvändning från att må jättebra till att ha brutalt ont i varenda kroppsdel iom tentan. Jag hoppas tiden går fort tills lilla hjärtat vill komma ut till världen! ♥
 
Vi är redan inne på moment två sedan en vecka tillbaka och skriver en deltenta om endast en vecka samt den stora tentan om ynka 3 veckor. SEDAN; får jag checka ut och bara vila (åtminstone försöka) till dagen D.
Imorgon kopplar jag bort alla måsten och missar en föreläsning för att åka till Övik och en spadag med Towa och Nina. Tror att det är precis vad min kropp behöver!
På torsdag har jag tid på MVC och längtar så galet för att verkligen få se att alla mina värden stämmer då jag har vissa symtom för havandeskapsförgiftning och såklart för att få lyssna på lilla hjärtat och höra att allt fortfarande ser ut som det ska!
 
På fredag får jag mysa med Leon och Sandra innan jag i helgen tar igen lite plugg.. Nästa onsdag efter deltentan har jag bokat in massage och så onsdagen efter det fyller jag år.. Och veckan därpå är det som sagt sista tentan för mig till nästa höst. Så otroligt skönt att ha delmål och att ha lite godisbitar att se framemot varje vecka för att få tiden att gå samt att jag ska orka tenta av detta tunga moment också.
 
Hoppas jag har alla pluggudar med mig så jag känner att det är värt den tid jag lägger ner och den energi plugget tar från kropp och sinne!
 
Nu har jag klagat färdigt för denna gång, haha! Nu ska jag springa ner och hämta sista tvätten och färdigställa bb-väskan innan jag kryper ner under täcket för en efterlängad sömn. Puss på er!
 
Baby | |
Upp