Tredje Juli

En vecka in på jobbperioden och det går över förväntan. Mina fötter är dock sjukt trött efter fem intensiva dagar och är såå galet taggad på en ledig dag imorgon. Som visserligen ska gå till att hjälpa Towsi att flytta med både shopping och skruvning av möbler hehe meeeen det ska bli skönt att tänka på annat för en stund.
 
Även taggad på helgen då jag är leeedig och det tydligen är vännäsdagarna (heeelt missat detta?!) saaamt att jag och jeppe har planerat in lite barnrumsshoppiiing! Vi får helt enkelt se vad vi hinner med meeen det kliar så i mina fingrar att få vårt tredje rum att faktiskt bli ett riktigt barnrum snart.. Visserligen har vi 19v tillgodo men skönt att få det bortgjort i sommar för att jag sedan i höst ska till 100% fokusera på plugget innan jag går på mammaledighet.
 
Nu ska jag lägga mig med benen i högläge, på spikmattan några minuter och sen slumra till någon film.. ❤ Puuuussss
 
 
Övrigt 2018 | |
Upp