V.2

Andra veckan på det nya året har redan passerat.. En omtenta i måndags på en deltenta, innan sista rycket på tentaplugget innan ekonomistyrningens tenta i torsdags. Sedan dess har jag jobbat två pass innan jag sedan stämplade ut 16.00 i fredags för helg.
 
Kvällen spenderades med Nina och Towa, för tapas och talangmys. Sååååån välbehövlig kväll efter en kaotisk vecka as usual när tentorna är. Igår (lördag) tog jag sovmorgon till halv elva och hade inte ett jota inplanerat, minns inte senast det hände.. Typ semestern i juni? Sjukt skönt iallafall. Jag gjorde naglar, såg tre filmer, städade upp lite och tog igen lite som jag missat under tentaveckan.
 
Vid sex blev jag upphämtad av grabbarna och så åt vi kinabuffe innan vi såg Insidious på bio! Och idag tog jag en ännu längre sovmorgon för att sedan bara hänga i soffan och mysa med min karl innan nästa moment i plugget drar igång imorgon.
 
Såååå jävla skön helg och jag känner mig mer i fas än vad jag känt på länge. Hoppas bara detta håller i en stund så jag får andas ut lite.
 
Så länge, får jag önska er en bra start på nästa vecka så hörs vi när vi hörs! ♥
 
 
Övrigt 2018 | |
Upp