I fas

Hallå i stugan! Plugget ligger i fas, jag drömmer om semester och utlandsresor och jag ser film efter film på netflix. Najs ändå!
 
Helgen då? I fredags åkte vi hem mot mina föräldrar efter plugget. Grabbarna åkte iväg för lite hockey medan jag såg talang och en film. I lördags drog jag och Jeppe ut på en skotertur, hälsade på Olivia och Viktor innan middag och så kom Olivia och Viktor över för en myskväll med skratt och prat.
 
I söndags drog vi hem efter lunch och chillade resten av kvällen helt enkelt. Såååå skönt! Detta moment är så sjukt bra uppstyrt att man faktiskt känner att man har lite fritid över, och kanske påverkas av att jag inte har lika mycket jobb inplanerat but still. Haha!
 
Nu ska jag vika ihop min dator och så börja dra mig mot sängen.. Vi hörs senare! ♥
 
 
Övrigt 2018 | |
Upp